Jag hoppas Elena blir glad!

Nu har jag fixat med min man i telefonen så jag kommer hem (till Groningen) på Måndag och jag åker hem (till Helsingborg) dagen innan julafton! Så nu kan jag umgås med E en hel vecka och gossa med A tills han blir trött på mig! Samtidigt som jag får spendera julen hemma hos min älskade familj. Blir RÄTT SÅ MYCKET resande men det ska nog gå bra... Får offra lite för att få som man vill! Och tid har jag råd med ;)

Nej nu ska jag och Mamma käka mat, pappa har varit på julbord så han är mätt och glad :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag blir glad!!! Då mååååste vi träna.. Har inte lyft ett finger sen du drog! Kram

2008-12-09 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0