Ett sug att skriva ;)

Hej alla!

Caroline här, Soppisen kära vän. Fick ett sånt otroligt sug efter att blogga lite, tänkte först kolla om min gamla blogg var kvar men sen kom jag på att jag har Poppes inlogg o lösen så jag tänkte skriva av mig lite här. Surprice! Nu är Sofie i Holland som ni vet och jag sitter i min säng och kollar Top Model, "Wanna be on TOP?", och är sjuk. Eller mår mycket bättre nu än vad jag gjort de senaste dagarna. Ska iaf jobba imorgon. Konstigt att man önskar man var ledig när man jobbar och nu när jag varit ifrån jobb så saknar jag det faktiskt. Halvtjaffsa med småbarnsmammor som vill köpa fyra storlekar för stora skor till sina barn för att "de ska ha ngt att växa i" och allmänt bara trivas. Alltid mysigt att träffa sina härliga girls på jobb.. och några pojkar ;)

Tänkte bjuda på några bilder från tiden som varit:

 

 

    

 






Såja, nu ska jag kolla vidare lite på Top Model sen hämta upp min kära pv. Vi ska nog laga kotlett, suck, och någon god champinjonpasta till, mums. Sen imorgon är det jobb!

Ha en trevlig dan före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan före dopparedan! Tror jag fick det rätt.
Sofie, om du ändrar ditt lösen efter detta blir jag seriöst ledsen.. :P

KRAMAR!!


Kommentarer
Postat av: alex

hahaha fan va kul.. carrsan är allt lite luuuurig hon. GIck resan bra poppe? saknar digg!! puss

2008-12-17 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0