En dag på jobbet

Tror ni att det är okej att byta/lämna tillbaka underkläder? Fan vad många som tror att det är okej... Får panik. Iallafall så har jag jobbat idag och nu är jag äntligen hemma. Ska gossa med Emma och Emma sen ikväll tänkte jag. Ska käka lax här hemma först, gott :) Imorgon är min man hemma men jag jobbar heela dagen, från 10 - 20. Lång dag verkligen. Sitter och dreglar på topshop.com och funderar på vad jag ska spendera mina pengar på i England, jag längtar så sjukt mkt att det inte är sant. Igår såg jag och Carro Mamma Mia och vi typ dog, så bra är den inte!? Vi hade mega höga förväntningar! Men nej, inget för oss. Gossade lite med Hedvig, Tilda och Vanessa också! Gossigt ;)

Nej nu måste jag shoppa vidare med ögonen ;)
I love it.

ALIX Chelsea Platform BootPREDATOR Premium Sandal
Topshop.com
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag döör!De skorna är så sjuuukt snygga!! :D:D Puss Dannie

2008-12-28 @ 20:31:31
Postat av: sofie

SVAR: visst är dom???

2008-12-28 @ 22:02:10
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0