ALL EYES ON ME

Diggar till Brittans - Circus. Mega bra om jag får säga mitt.

Sovit som en stock. Ska ner på stan nu och mysa med min farmor och min kusse på Helsing! Lunch och kanske lite vin?! Måste ringa Carro sen också! Vill ha lite mys ikväll! :) Nu ska jag försöka sminka bort min såkallade "myggbett" på min kind! Sen bär det av, ut i det grå (istället för det blå).

"There's only two types of guys out there
Ones that can hang with me, and ones that are scared
So baby, I hope that you, came prepared
I run a tight ship, so beware"


http://se.youtube.com/watch?v=1zeR3NSYcHk

XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

loveeeelllii vi kommer digga till den låten på löredag såklart hihi. saknar dig pusss

2008-12-08 @ 15:40:27
Postat av: Matilda Alqvist

soppi snopp ;) Kan du hjälpa mig? du är ju en grym blogg nörd, ang din design aswell :) Kan du hjälpa mig att få en header? Och hur tusan får du din text i varje slut så paralelt med all annan text? Förstår du vad jag menade? All text är jämnt med varandra :) super snyggt att ha det så. Puss på dig gumman

2008-12-08 @ 21:18:46
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0