Alá Malmö, snö och shopping!

Så mysig dag jag haft med min söta Donna. Vi tog tåget och åkte till Malmö vid halv ett. Det första vi såg när vi kom dit var Joe Labero, haha, tro det eller ej. Sen har vi sprungit i ALLA möjliga affärer och shoppat massa fina saker. Fikat räkmacka och kaffe (det behövdes kaffe istället för vin)! Jag är mega nöjd med min shopping. Jag har inhandlat:

- En puderrosa tröja/klänning från Monki
- En svart tröja från Monki
- En söt kjol från Gina Tricot
- Leggings från Gina Tricot (vanliga svarta)
- En vit mössa från Gina Tricot
- En mysig grå tjocktröja från VeroModa
- Svart basic kofta från Zara
- Brun utan sol från Loreal
- Conceler från MakeUpStore


Söta Donna yrar runt bland parfymerna på Åhlens


Min gosiga tröja från VeroModa samt min kjol från Gina


Min klänning från Monki och dagens outfit

Hoppas ni haft en mysig Onsdag, imorgon ska jag jobba 12 - 20 så jag kommer väl vara död, ska kanske käka middag med Caroline och Tilda efter jobb, inte helt fel :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: annika

klart vi kan fixa dina naglar=) svårt o ta bort löshåret själv.. men ma ska ta sån lösning o sen ta en tång o krossa fästena sen kamma ut dem försiktigt.



kram

2008-12-04 @ 10:23:20
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 @ 12:49:51
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: E

Hörrö snyggo. Igår jag jag runt ENSAM på stan.. Tror du inte jag hittar triwa klockorna eller vad fan dom heter.så nu kan du gå in och köpa din här:)



Puss

2008-12-04 @ 13:14:05
Postat av: matilda.

var gör du dina naglar när du är i helsingborg? (:

2008-12-04 @ 16:26:06
Postat av: E

NÄ NU SLUTAR JAG SNART LÄSA DIN BLOGG!!! dumma dig.

2008-12-06 @ 10:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0