Ååååka pendeltåååg

Tjenis!

Imorgon sätter man sig på det eviga tåget med stopp för flyg. 8 underbara timmar att se fram emot. Ska packa med min feta bok "Att älska som en porstjärna", kanske inte den diskretaste boken men den är underhållande. Sen min kära ipod... Musik behövs alltid! Vill ni se lite pics från en minst sagt GALEN tjejkväll?

Blev förfest hos Emma.H med sanning eller konka samt Helsing och lite dans på Cardan. Hem med en korv i hand och en ledig taxi för att sen däcka halvnäck i en säng fylld med girls. Haha. Det  är livet det. Kanske inte lika skoj och jobba idag men det är ju en annan femma, och det har vi råd med ;)


Vi började stadigt, grogg såklart, känner ni inte Lelle?!


Smink och locktång och Britneys "Circus"...


Sen traskade vi hem till Emma.H och hängde i hennes fina lägenhet.



Jag älskar Lelles dancemoves! Det blev som sagt dans, all night long....

XOXO
See you later

Kommentarer
Postat av: annika

hej gumman..



hade du inte ditt namn längst ner i hörnet som en signatur innan?? la du in den varje gång eller du hade den där automatiskt..??

jag hittar hur man lägger in den men inte hur jagh ska få den på höger sida.. ehhe.. blir tosig!!



Puss

2008-12-15 @ 17:25:05
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: annika

jag fixa det=) hehehe

2008-12-15 @ 17:59:46
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: alex

wish I was there... (v)

2008-12-15 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0