They can't live without me

Idag vaknade man av Carros ljuva stämma, "kaaaan inte du jobbaaa, vi behöver dig meeega mkt idag?" TYP!  Än en gång hoppar man in och räddar en dag på Intersport. :) Stått själv som en slav i kassan idag, SLUTA shoppa så mkt, vad ska ni med allt till? Men jag tvingade Alex och slava under mig idag när det var som värst, stackare, haha. Ska jobba imorgon också, men då är Lelle där, då blir jag glad :) Sen på Fredag drar jag till Groningen men min mans päron samt päronen waldh. Får ju inte missa den holländska premiär matchen ;P Ska passa på och tvinga A att gilla min smak i inredning också, känner redan nu att jag kommer misslyckas och lämnar vårt lilla radhus åt ödet. OM man skulle kasta sig i sängen, men jag funderar seriöst på och ta en liten runda av jogging för att sen duscha och stupa i bädd... Jag måste bli av med mina sommarkilon...

Tildis, kan vi inte ses snart?
Alex, i am thinking of you...

Samt, jag saknar skolan lite och framförallt den eviga väntan på studentdagen, som kom och gick lika snabbt. Här har ni en bild på mig och Donna på vår heliga dag:

SO MUCH MEMORYS

xoxo


Kommentarer
Postat av: bonnie

skolan var bäst! man träffade alla kompisar varje dag och föräldrarna försörjde en haha. jag hade kunnat göra vad som helst för att stå i ösregnet under cykelställstaket, ta en cigg och kalga med er!

2008-08-28 @ 20:29:18
Postat av: H

Lever du????

2008-08-30 @ 21:29:32
Postat av: issa

här kommer lite kärlek på bloggen! (posten.. hihi erkänn att jag var lite vitsig) I MISS YOU! jag kommer hem lönsingeshelgen, alltså om en månad, är du hemma då? hoppas allt är bra med dig älskling, tåls att sägas ännu en gång att jag saknar dig :) pusspuss från 08phel

2008-08-31 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0