Got milk?

Heeey

På Lördag kväll kommer jag förhoppningsvis hem. Jag skiter i KLM och kör, eller ja, Andy kör. Han ska ju till GBG. Idag har jag hängt med Elena och kollat massvis med Vänner avsnitt och käkat svenska ostbågar :) Sen har vi varit på grillfest med hela laget. Var trevligt och träffa alla. Längtar tills säsongen börjar så man kan gå på matcher och grejer. Inte bara massa träningar. Vi får huset om kanske en månad verkar det som. Känns ändån bra att vi har det fixat dock är det tråkigt att vi får vänta en månad till... Men men, det kommer bli bra. Körde förbi där innan vi körde hem nu precis och allt omkring är så vackert i området. Känns som "hemma". :) Neeej mamma och pappa, inte som mitt hem hos er, men det känns bra :)


Sååå snygg.

Filmdags och cola light. :D
xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

vad är det jag läser, cola light??? ooooh yeeeah! hehehe. ses på lördagen my dear. i wanna see mamma mia på bio jajaja! love u

2008-08-14 @ 10:21:25
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0