SORRY

Jag har varit och flängt i Holland igen, Andy spelade sin första match med FC Groningen och han gjorde det mkt bra och de vann med fyra noll. Suttit mest i en bil hela helgen (fram och tillbaka mellan swe - holland) och så har vi hunnit kolla lite möbler och varit i huset en gång till för en sista titt. Är hemma ca två veckor till, A ska med landslaget. Sen flyttar vi in! Ska jobba hela veckan på mitt älskade IS med mina älskade vänner.

Jenna, this is for you and it's all on english. Just wrote to you on facebook tho, i wrote the same here in swedish! Haha so reed your facebook bitaaaatch ;) love you!

Nej, sängen väntar snart.
xoxo

Kommentarer
Postat av: bonnie

jag är ledig hela dagen på fredag, kan du?

2008-09-02 @ 21:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0