I wanna kill

Fy vad jag är förbannad. Jävla KLM. Skulle ändra min flygbiljett för 375 danska så har de dratt 1500 svenska från mitt konto i två olika transaktioner och nu säger dom att de inte kan ha gjort det för att mitt kort är tydligen ogiltligt TROTS det går ut 2010!!!! Åh jag hatar sånt här. Så måste jag snacka engelska när jag skäller och det är inte lätt alls. Nu känner jag för att döda... Jag orkar inte med sånt här... Hjälp mig?!

Ska ta en lång dusch nu och gå ner och käka lite i lobbyn, det åskar och regnar ute, det gör inte saken bättre. Men vi ska kolla på vårt sista hus idag iallafall men både jag och A är rätt fästa vid det första radhuset.

Undertiden om någon känner sig manad så kan ni ringa och bombhota KLM? Snacka om att jag hädanefter ska åka med SAS.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Roger

Hehe, inte lätt alla gånger här i livet... ;)



Hoppas att det löste sig... :)



Ha det mys...



/Rogge

2008-08-11 @ 03:32:11
URL: http://www.stardustblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0