I said no, you wanna take it slow

Jahapp sista dagen i Groningen för denna gången. Imorgon lämnar vi för kära Helsingborg igen. Jag o A gick upp o käka frulle vid lite över tio sen har vi brottats och sparkat på varann till typ två samtidigt som vi kollade dubbeltennis, som fortfarande inte är slut än. Måste också hylla svenskarnas ena motståndare som verkade ha stannat på 1900-talet när bandanas var modernt, sjukt snygg faktiskt. Sen sprang vi ner på en söt liten uteservering och käka lunch och satt och skällde på två zigenare på svenska för dom är så fruktansvärt jobbiga. Varenda gång man sitter där och försöker äta så kommer dom jävlarna och spelar dragspel och går runt om en och tigger pengar, så vi var sura på dom. Sen efter lunch, kaffe och cigg (notis! endast jag rökte) så stack han på samling och jag stack tillbaka på hotellet. Och här sitter jag nu. Elena kommer snart och räddar mig från hotelldödaren. Ska på bio ikväll och kolla på Wild Child tror jag den hette.

Nej nu ska jag inte skriva ihjäl min blogg här.
En bild på mig som Elena sötisen tog:


xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sött!!

kan du inte blogga lite mer.. lägg in bilder från vad ni göra mm..



örna på ditt hus !!!

2008-08-15 @ 16:49:54
Postat av: M.

Kollade nyss genom din blogg, är du medveten om att du plutar med läpparna som värsta Angelina Jolie? Skillnaden är bara att hon blir attraktiv, medan du bara ser blåst ut.

2008-08-15 @ 19:17:54
Postat av: H

Jag tycker du är sjukt söt iaf

2008-08-15 @ 19:28:34
Postat av: Elena

Vet du hur sexiga läppar denna brud har IRL!!?? PUTA MERA!!!!

2008-08-15 @ 21:54:43
Postat av: Malin

herreguuuud den där M, verkar ju vara knäpp.. :P



Du är skiitsnygg, Sophie!!



Hoppas du har det bra där du är nu =)

2008-08-16 @ 00:01:48
Postat av: bonnie

hahahahahahahahahahahahahahahahahaahaha där dog jag en liten stund

2008-08-16 @ 00:40:57
Postat av: Anonym



Haha, äntligen händer det nåt på denna slätstrukna blogg. Sexigt? Har man nåt sexigt behöver man inte posa och anstränga sig för att få fram det på varje bild, men jag antar att om man inte har det naturligt måste man fejka fram det. Resultatet får tyvärr en bieffekt där man får blåstheten på köpet. You are right on M.

2008-08-16 @ 01:05:23
Postat av: E

Men varför läser man en blogg man tycker är tråkig??

2008-08-16 @ 11:17:19
Postat av: tuudan

haha jag slår vad om att M i denna stund står och försöker se lika bra ut som dig framför sin spegel.

Men sötnos du måste ju köra förbi huset och fota för det låter super fint...=) om du vill och kan så får du gärna följa med mig på HIF imorn ..kramar

2008-08-16 @ 17:25:51
URL: http://idahansen.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Och jag, som många andra tycker att du är vacker. :)

2008-08-17 @ 12:25:30
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Roger

Varför denna fixering vid utseendet??? Är ni så ytliga? Tragiskt... :)

2008-08-20 @ 06:01:37
URL: http://www.stardustblog.se/
Postat av: Caroline

denna bilden är så söööt :)

2008-08-29 @ 18:14:05
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0