Working Saturday

Heeej.

Ännu en dag på jobbet. Mest tagit det lungt idag på jobb. Inte alls mkt folk, kändes knappt att det var Lördag. Har varit fint väder idag också ju. Nu ligger jag i Påarp och glor teve. Ska kolla film snart. Trodde det skulle bli släktkalas så ställde in mina planer med Carro för kvällen men det visade sig att Andy förstått allt fel. Haha så här ligger vi. Baloo (katten) ligger på rygg bredvid mig på golvet och stretar (han är inte som en vanlig katt) men han är sååå cool. Har inte så mkt mer att säga. Är mega pank så ingen shopping och inget fest denna helgen tyvärr.

Hoppas ni har en bra helg iallafall :)

This is me this weekend...

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

älsk, jag saknar dig. kommer nog hem på onsdag o vet du vaad. jag är ledig ihelgen :) wiiihoo. miss u baby!!! snart ses vi.

2008-04-14 @ 10:48:49
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: Mathilda

Hej hjärtat! Ville bara skicka PUSS & KRAM. ligger hemma med halsont o ryggskott;) roligare kunde man ju ha det;) Men snart kommer du o Carro;) TJOOOHOOOOOO. miss u gummsi

2008-04-15 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0