Myskväll

Ska hem till Caroline om ca en timme och mysa med henne och Emma, Daniella kanske också dyker upp. Vet inte om det bara blir en lugn kväll eller lite vin. Är rätt sleten efter igår men ja, solen skiner och det är torsdag :) Får se vad som händer. Ska höra vad tjejerna tycker och känner.  Ska dock upp imorgon och resa hela dagen. Tar båten  20 i tolv. Håller på att packa min söta röda väska nu, kommer säkert glömma hälften, men då är det bara och shoppa det :) Hihi. Önskar att jag hade haft mer pengar att shoppa för, skulle sparat när jag kunde! Nu laddar jag min iPhone och min kamera för fulla muggar, har precis duschat och sitter och blickar ut över grönska och solsken, finns inget bättre! Just nu leker livet för fullt! Aahhh, i love it.

Bild från C's inflyttningsfest:
image1079

Bild från igår:
image1080

Nej nu ska jag verkligen packa klart, för snart kommer Carro och Emma i Emmas söta lilla bil!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag har bott i USA 1 ar kom hem i juni forra aret,sen har du bott i england har jag last pa din blogg hehe sa inte konstigt vi ej sett varandra sa mkt Va nu forsiktiga i paris,du har vall last det om 19 aringen,sa hemskt =( Ha det sa jatte roligt ta hand om dig kram=)

2008-04-24 @ 23:03:31
URL: http://saraalarsson.blogg.se
Postat av: issa

fan vad jag saknar er!!! jag dör snart haha, men nu har jag nedräkning så om fyra helger ses vi och så ska jag toffla med er som om ni allihopa vore en nyförälskelse, vilket ni iofs också är haha :D ha det nu grymt i paris, hälsa tilda och carro så ses vi snart! Massor med kärlek från phelus :)

2008-04-25 @ 00:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0