Knappt med tid

Jag har verkligen inte hunnit med och skriva här inne alls på senare. Sorry för er som läser.. Har jobbat och hängt med mina flickor! Idag är det vår ute och jag ska gå ner vid stranden och ta en promenad, kanske lägga mig på muren och bara lyssna på musik och bara tänka igenom livet. Vissa har en så fruktansvärd syn på livet ibland så jag blir rädd. Är inte det viktigaste kärlek och lycka? Det tycker iallafall jag. Så länge man har det så skiter jag i hur mkt pengar man har på kontot osv. Så länge man är lycklig, right?

Jag är bara så himla trött på alla krav och uppmaningar. Kan jag inte få leva mitt liv som jag vill och göra det jag vill när jag känner för det? Det är ändån mitt liv, ingen annans. Är så förbannad så ska verkligen gå av mig det nu, kanske tillochmed springa. Nej här vill jag inte sitta mer...

Bilder från inflyttningsfesten kommer! Orkar inte just nu bara.

Att åka till Paris på Fredag kommer rädda mitt liv! Min mamma är bäst!

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

det kommer bli underbart. ska bli så mysigt att få ta igen nu med dig när vi missat så mkt tid. Men om tre veckor är jag garanterat hemma. men ett datum är lite osäkert än. jag saknar dig. jätte mkt.

2008-04-23 @ 13:29:43
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0