Is it you?

Cassie - Is It You

I'm looking for a lover not a friend
Somebody who can be there when I need someone to talk to
I'm looking for someone who won't pretend
Somebody not afraid to say the way they feel about you

And I'm looking for someone who understands how I feel,
Someone who can keep me real and who knows always
Baby I like to have you in my way
And I'm looking for someone who takes me there,
Wants to share, shows he cares
Thinking on the one that I've been waiting for

Is it you? is it you?
Maybe you're the one I've been waiting for
Could you be the one for me?
Could you be the one I need?


Mega bra låt.

Okej, jag är verkligen hurtigheten själv måste jag säga. Gick ner till stan och gick hem. Fikade med min kära kusin och var också inne i min blivande lägenhet, den är så sjuuuukt fin. Ska bli så mysigt och flytta in. Den femte maj tror jag det blir. Kan verkligen inte vänta. Ska bara softa nu tills vi ska hem till Andy ikväll. Hoppas han blir glad för sin present... Så svår och köpa till...

Iallafall så kommer Alex ikväll så jag hoppas på att träffa henne så snart som möjligt. :)
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

gosse jaaaaaaa. jag vill med se lägenheten, fan vad jag saknar dig nu. ska bli skönt att få komma hem. mysmysmysss. vi ska promenera mkt du o jag. love u

2008-04-16 @ 15:45:30
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: alex

jag äääälskar din musik smak!!!!

2008-04-16 @ 15:51:49
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0