Imorgon bär det av till Paris!



Imorgon åker vi! I can't wait. Igår blev det vin med Intersport på O'Learys och sen Utposten tills de kastade ut oss. Men trevligt hade vi som alltid! Nu är jag verkligen pank, mitt jävla as, får sitta och vänta tills kl slår tolv inatt om vi skulle ut och ta ett glas vin idag. Haha. Ångeeeest. Imorgon ramlar dock pengarna in och vi beger oss till Köpenhamns flygplats tidig förmiddag. Ska ringa söta Tildis ikväll och dubbelkolla allt också. Men är ju lite nervös när man reser med en Dellgren. Har ju hänt att lite saker har blivit fel och glömda osv... Jag ska nog skriva ut biljetten nu också. Hamna i Påarp inatt så Andy körde hem mig precis. Vet inte om jag ska sova en timme till eller göra nåt vettigt. Blir nog slappa dock.. Känner för det :) Kommer hålla igång nu i fyra dagar i rad med shopping och vin och grejer :)

Jag bara älskar Paris redan, hoppas solen skiner där lika starkt som här!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: sarah

fan vad härligt, paris är mysigt va där i augusti och hade det gött, ha en trevlig resa

2008-04-24 @ 11:15:26
URL: http://powertrip.blogg.se
Postat av: alex

haha. är en dellgren inte att lita på när man reser alltså!! gumman, snart snart saaambooos. ooooooh yeeaaah

2008-04-24 @ 16:18:01
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0