I'm looking for someone who understands how I feel

Nu mår jag mycket bättre. Gick ner till stranden, la mig på muren i 20 minuter och solade sen gick jag hem. Snackade precis med min livsräddning Caroline som föreslog massor med vin och fotboll med jobbet i stan. Ska bli så himlans mysigt. Hon förstår mig alltid så himla bra! Solen skiner och då ska man fan le. Fick mitt lönebesked, mer än väntat och jag är så himla glad. Ska unna mig god mat, vin och shopping i helgen i Paris. Paris, jag ska verkligen dit på Fredag! Åh vad jag längtar. Ska in i duschen nu och ner i stan med Emma och Emma :)

Varför gråta när man kan skratta?

Här bjuder jag på lite bilder från min underbara promenix:
image1075
Pålsjö skog

image1076
Havet

image1077
Underbara strandpromenaden

image1078
Mina promenix/jobb skor

Ha en helt underbar dag, för det tänker jag ha.
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag va oxa dar o gick for nagra dagar sen, bade palsjo o fria bad..helt underbart nar det ar sa fint vader eller hur=)Va i paris forra sommaren det ar sa fint,passa pa o ak till disneyland hihi sa roligt det ar=)Hoppas allt ar bra med dig Kram

2008-04-23 @ 14:51:18
URL: http://saraalarsson.blogg.se
Postat av: Mathilda

ÄLSKLING! hur e det med dig egentligen... blir lite orolig när du skriver så?? jag tänker på dig massor i alla fall o jag kan knappt vänta på att du /ni kommer... jag har massormedförslag på vad vi kan göra.. så det blir bara att välja o vraka!! God mat, alkohol o partaj samt kall o shopping... vi kan nog prdna
det mesta ska du se! MYCKET KÄRLEK!!! Du är hjärtligt välkommen min sköna!!!!! SMACK säger jag bara... å håll i hatten!

2008-04-23 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0