Hur svårt kan de va?

Jag kan va din och stanna hela natten
Jag kan va farlig, kan ta det varligt om du vill
Se mig, hör mig, rör mig
Hur svårt kan det va?

Jag kan va ärlig, jag kan va härlig
Jag kan va bättre än bra
Hur svårt kan det va?
Jag kan va fattig, jag kan va rik
Bara jag är det med dig, he-ey
För jag gör vad som helst
Nu när jag blivit frälst
Av det du sa
Mina knän sviker mig
Varje gång jag ser dig
Här är jag



Den låten är så bra :) Den dansade vi tjejer till i Lördags! Hade mega skoj. Förlåt kära läsare att jag inte uppdaterar så mkt nu men det kanske säger sig själv, innan var jag arbetslös hemmafru och nu är jag en hårt arbetande Intersportare som för det mesta jobbar 10 - 20 om dagarna så det blir lite mindre inlägg, men jag har absolut inte tröttnat på min blogg. Här kan jag skriva ner alla mina tankar och uppdatara mitt liv, sånt lägger man inte av med :) Igår stack jag hem till Andy, men då han satte på fotbollen så snodde jag hans bil och drog hem till Tessan och Steffi och käkade lite räkor och glodde tv. Mega mysigt. Sen åkte jag hem och sov med Andybandy. Vi låg och gossade i sängen till kl tolv idag sen skulle han iväg och spela golf med Larsson så jag blev precis avdroppad här hemma. Ska träffa Emma.H sen och gå på stan sen ikväll ska vi laga mat hos henne med Carro. Mys. Så himla skönt och vara ledig.

Önske outfit:





Önske kropp:


(har nästan gått ner 3 kilo, bara 3 - 4 kilo kvar)

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alice

jevligt fin bikini iallafall! :D

2008-04-08 @ 22:55:18
URL: http://alis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0