Godmorgon!

Sitter i Påarp hemma hos Andy. Han ska snart samlas med HIF och jag ska hem en sväng sen ner i stan och fixa hans present, han fyller ju hela 23 år på Onsdag. Sen kanske man hinner säga hej till sin kusin som förmodligen är hemma nu! :) Jag jobbar imorgon och i helgen, ledig idag.

Jag längtar efter lägenheten, då kan jag gå powerwalks längs stranden... Nu skyller jag på att det är kallt och tråkigt. Plus att man helst inte ska träna för mkt när man dietar... Så det får jag komma igång med efter Paris och nöja mig med lugna promenader nu.

image

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hello :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-10 @ 11:26:33
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: johanna

påarp is tha shit :D

2008-04-10 @ 11:51:03
Postat av: Anonym

Say what?! Varför i helskotta ska man inte träna för mycket när man "dietar"? det är väl fettet man vill bli av med och inte vätskan?!

2008-04-10 @ 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0