Godkväll!

Har jobbat hela dagen och ska jobba imorgon sen är jag ledig helgen, ska bli nice! Haha hittade precis världens fulaste bild på MIG och söta Stef från i Lördags på Cardan:

Haha.

Iallafall så ska jag inte göra någonting ikväll, bara lägga mig tidigt tänkte jag. Ska hoppa in i duschen nu så det är klart till imorgon. Då blir det lite vin hemma hos Carro och hämtemat med tjejerna. Ska bli mega mysigt. Yeaii. Sen blir det HIF - Halmstad på Söndag, ska bli skit skoj. Jag måste hitta nån och gå med... Hmm...

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Alex

åå jag vill gå men jag är inte hemma :P höööö. saknar diig goooos

2008-04-04 @ 09:35:53
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: alex

sov som en stock när du ringde igår babe. ringer dig snart. väntar lite för du sover nog :) puss

2008-04-05 @ 09:29:08
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0