En helt vanlig Fredagskväll

Jobbade till 20.00 sen drog jag och Emma hem till Carro där vi mötte upp den andra Emma, My och Danni. Och Carro såklart. Beställde hem mat som ingen verka gilla sen drack vi massor med gott. Åkte ner till BaraVara och drack drinkar, en sväng inom Utposten (vid Utposten var det bara jag Danni och Emma kvar) sen drog vi tre till Cardinal där vi dansade en massa fram till tresnåret, då tog jag och Emma en korv och åkte hem! Sov som stockar, vaknade med en jävla huvudvärk. Men den är borta nu, jag har varit och solat och ska hoppa in i duschen nu, sen kommer Andy och hämtar mig, ska försöka få i mig lite äppelpaj innan också som mamma håller på att baka :)

Jag tog en bild på Emma igår:
image1054

Vi älskar toaletterna på BV, två i ett liksom!
Emma mår mindre bra idag, men skoj hade vi! Ska ringa Danni också...

Mer bilder kommer... här:



Just det, kom på att en skit trevlig tjej kom fram till mig igår som läste min blogg. Jag blev helt glad över att få veta att fler än min familj och vänner läser! Hoppas du hade en rolig kväll tjejen!

xoxo
image917


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner igen denna Emma.. soooupie ..vem är hon? hoppas allt e bra i övrigt..pusspuss

2008-04-05 @ 18:38:04
Postat av: alex

fan va ceeeppppe ni e :) jag vill oxå!!! hihi. ringer dig imon bajs. saknar saknar. kysso

2008-04-05 @ 20:52:53
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: jenna

Hey hunny love the pics looks like ya had a good night!! sorry i missed ya calls last night my phone was on silent!! really gutted i missed ya calls!! missing ya 2 hun!! going to sleep now got to go to work 2moro :( hope to speak to ya soon!! miss n love ya xx puss puss hej xx

2008-04-05 @ 23:22:15
Postat av: Anonym

hihi vad kul :) jag läser också din blogg !! :) Varje dag !!

2008-04-06 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0