En dag på stan

Gick hem till Caroline i solskenet sen gick vi vidare ner på stan och träffade Stef, Tessan och hennes dotter Engla. Lilla söta Teddy var också med oss, Carro passar honom idag. Satt och fikade på Waynes sen gick vi och strosa lite på stan, mega mysigt. Här är lite söta bilder, mest på Engla och Teddy, för de hittade verkligen varann :)

image1055
Caroline och Teddy

image1056
Söta söta Engla är ute och går med Teddy (som inte fick plats på bild)

image1057
Såå söta

image1058
Engla och Teddy i vagnen tillsammans.


Nu lagar Carro mat till mig. Lite tacoköttfärs med lite grönsaker, GI it is! Bara två helger till hemma sen är det Pariiis. Jag längtar.


xoxo
image917


Kommentarer
Postat av: Mathilda

nej alltså jag döööör på denne lille teddy, vilket charmtroll, jag längtar ihjäl mig efter denne lille goding;) O om två veckor soupie;) IIIHHHHHHH då ska vi kela!!!!!!!! Puss o kraaaaam

2008-04-08 @ 10:03:57
Postat av: issa

ååååååååååååh jag dör också för dom helt sjukt söta bilderna! jag måste träffa den lilla lurveln innan jag dör. :) hur är det med dig soppan? våren kom och försvann lika snabbt i sthlm, och idag skulle jag egentligen ha jobbat men jag är sjuk.. pratade med carro om att komma hem den 25/27 men då är ni i paris ju :( får se hur jag gör. ring mig om du känner för det, hoppas att vi ses snart.. LOve you! puss från phel

2008-04-09 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0