En dag i Tyskland

Åkte iväg vid halv åtta imorse för att ta oss ner till Bordershoppen i Tyskland. Nu har man laddat förrådet lite. Kom precis hem till Påarp och min stora fråga är om jag ska sova här inatt eller inte. Andy ska upp så himla tidigt. Sen ska jag jobba 5 dagar i rad om inte mer, men lönen i Juni kommer bli så sjukt fantastisk! Alex kommer hem nästa vecka och börjar flytta in till lägenheten. Jag flyttar nog in i början av nästa vecka, längtar! Inte för att jag inte älskar min familj, det gör jag, mer än allt, men det är så skönt med friheten att bo själv :)

Nej nu ska jag försöka få tag på Carro och se om nåt alls händer imorgon, det är ju ändån Valborgsmässoafton, vad ska ni göra?


xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Sara

Fyller år :)

2008-04-29 @ 21:50:28
Postat av: diddi

Jag ska jobba :( får se om jag drar ut efteråt.... :P

2008-04-30 @ 01:42:08
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: alex

gooosse jag längtar så mkt! en vecka kvar bara. PUSS

2008-04-30 @ 09:30:10
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: phel

Hej älskling! Jag vill också vara hemma och fira valborg med er.. Snart så ses vi dock, det ska bli skitkul att komma hem, snart tre månader sen. :( Jag kommer om hrm, tre eller fyra helger tror jag att det blir :) Hoppas du får en megamysig kväll, häksa alla tjejer där hemma från mig! Ring gärna någon dag, det hade vareit kul att få lite updates.. LOVE från brasphel :D (valborgsinspirerat nick haha)

2008-04-30 @ 16:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0