Tiden bara flyger iväg känns det som

Suttit och klurat på mitt CV i flera timmar nu. Jessica har varit en underbar hjälp, tack brainiac! ;) Men nu känner jag mig nöjd, två sidor, en med bild + om mig själv och en sida med jobberfarenheter. Jag hoppas någon nappar, ska lätt vara på Andy om ett annat jobb också som jag vet att hans vän kan fixa som Värdinna på en restaurang. Jag är så sugen på att få ett jobb, göra någonting, spara pengar och resa lite med mina vänner, jag har ju ett helt liv som väntar på mig, det är dags och börja leva ordentligt nu! Inte bara gå här hemma i lägenheten och dega! Nej nu så, jag är mega peppad, jag ska söka som en gast, har ingenting att förlora på det!

Såhär ser mitt CV ut:
image631
Tyckte att det var en fin tuch med min egna signatur, don't you think?

Ylva, vad roligt att du läser min blogg! Grattis med bröllop och allt, har inte du någon blogg med bilder och så? Hade varit jätte skoj ju. Tack för komplimangen med mitt hår! Hälsa din man! :) Kramar

Cassandra, tack för komplimangen!

Nu ska jag fundera ut något att käka...
Tomatsoppa med lite skruvmakaroner?
KISSES

Kommentarer
Postat av: issa

hej baby!
Nu är jag äntligen framme i min nya hemstad eller vad man ska kalla det för? :) Jag trivs helt sjukt bra, dock har carro kämpat med att lära mig vad alla bra ställen och allting ligger, jag vill verkligen känna mig hemma här när det gäller sånt också :) Igår gick vi ut en liten stureplansrunda, och idag gick vi en snabb vända på stan. Ska gå lite mer imorgon tänkte vi.. :)
Så nu vet du att jag har det bra i alla fall! Måste förresten ge dig beröm för ditt cv, det såg hur fint ut som helst!! Du kommer lätt hitta ett jobb med det :) Hoppas att allt är bra med dig, du är saknad! Dui måste komma och hälsa på mig sen hihi, eller det är rätt så ömsesidigt iofs. :)På måndag blir det jobbletande för min del, fram tills dess ska jag bara softa och njuta av att jag äntligen inte är hemma längre haha ;) Hälsa andy, love you!

2007-09-21 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0