Tack mina älskade läsare!

Tack för alla tips, ska ut på stan en sväng idag och hoppas att jag hittar något matchande! Funderar på pennkjol och någon fin sofistikerad skjorta med en fin kofta över. Hittade en pennkjol på nätet från Marks and Spencer, så ska dit och kika... Kommer självklart lägga upp bilder på det jag köpt om jag hittar något idag, andys släkt kommer om nån timme så måste städa och bädda lite tills dess, sen får jag tvinga ut hans mamma och farmor att hjälpa mig! Sitter här och äter toast med philadelphia light, sjukt gott.


Haha Carro! Jag drömde att vi verkligen var två kossor i en hage inatt och alla stod utanför och ville skitgärna komma in! Haha, jag var dock ändån sötast som kossa ;) Ring mig sen. Loveeee.

Nej.. Bädda lite till gästerna nu, efter en morgoncigg ;)
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0