Soppan and Manchester

Jag och Caroline kom på idag att vi är som två kossor i en hage...

Vaknade vid halv elva idag, satte mig vid datan lite, sen tog jag ett lååångt varmt bad. Mår mkt bättre idag. Sen åt jag två knäckemackor, klädde mig och gick ner på stan. Halv storm ute dock. Gick in på Pierre Alexander och beställde en klipptid tills imorgon redan! Trodde jag iallafall skulle få vänta en vecka, men imorgon klockan 12 ska mitt hår bli en aning snyggare. Ska klippa upp det lite och försöka få luggen att smälta in eller hur man säger! Ska bli skoj och gå till en 5-stjärnig salong. Man fick ju huvud-massage på köpet, sjukt bra, ME LIKE!

Jag har börjat gilla färgade leggings, grymmt snyggt till svart outfit, det hade jag på mig idag, cerise leggings, svarta stövlar, svart kappa. Snyggve. Detta var också snyggt (asos.com) ;
French Connection Stirrup Legging
Bright 40 Denier TightsBright 40 Denier Tights

Ja ni förstår vad jag menar... Nu måste jag börja med det som är det tråkigaste i hela världen, städa! Måste städa toaletterna och dammsuga vardagsrum och kök. Har massa tvätt också. Ingen som vill ha jobb som städerska i Manchester?

Äe, på med musiken och fram med dammsugaren!
KISSES

Kommentarer
Postat av: Fanny

städerskan !
new plans .. hihi ;)

2007-09-20 @ 16:18:54
Postat av: katta

så snygg outfiten med de blåa tightsen va !!

2007-09-20 @ 21:13:58
URL: http://kattidatt.blogg.se
Postat av: carro

Haha, kossorna :P

2007-09-24 @ 09:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0