Sökandet efter ett jobb i Manchester, England

Okej, vi började på toppen idag och så får vi se hur det går. Började på Mulberry och slutade där också! De ska ringa på Måndag och ha en telefonintervju med mig, om det går bra så vill de möta mig på Tisdag och ha en "riktig" intervju. Det var för ett heltids jobb, en tjej skulle sluta, och direkt när hon såg mig hon bara; "You can have my job, love" TACKAR. Men jag ska inte hoppas för mkt, mega fint ställe och jobba på och jag har inte så mkt erfarenhet, har typ bara Intersport... Men jag ska försöka göra ett bra intryck, kommer vara nervös som en GRIS! Lämnat CV på Armani, Diesel, DKNY och massa andra, 18 CV är utlämnade och jag hoppas att NÅN ringer liksom... Om inte så får jag kliva ner från toppen och leta i lite mer normala affärer, typ H&M och så. Inte alls fel det heller, tänker mest på lönen som är högre på de fina ställena. Så snälla, håll tummarna för mig! Visst hade jag passat på Mulberry?



Käkat sushi idag på YO!SUSHI. Mega gott, jag betalade för lunchen för Tony har varit så mega snäll mot mig, det skulle jag inte gjort, nu är jag PANK. Har väl nån hundralapp kvar på kreditkortet... GE MIG ETT JOBB!!!

Lucie kommer vid halv åtta, lite vin och sen drinks and dancing :)
Nu spelar andy, wish him luck.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Rose

Då kan jag släppa tummarna nu då ett tag.
Håller dom på måndag igen.
Ps håller du dom för mej imorgon så att jag kommer ner ordentligt.
Kl 11.00 hoppar jag.
Kram Rose

2007-09-22 @ 17:38:20
Postat av: diddi

Ja gud va roligt isf, jag håller tummarna!! :)

2007-09-22 @ 18:37:02
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: alex

ååå jag håller alla tummar jag har och några till hehe :) du ska lätt ha din mulberry om du går på intervjun!! tänker mkt på dig. jag e ledig imon, hoppas du sitter hela dagen på msn så vi kan snacka :) love u muuuch

2007-09-22 @ 20:14:27
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0