So tonight is Saturday night

Okeeey, sov kanske lite länge (12:00) men kunde verkligen inte somna utan andy inatt.. Låg bara och saknade honom och inbillade mig att det var någon i lägenheten, thats me. The neeerd. Såå, sitter och snackar med Carro på msn om vad vi ska göra när jag kommer hem. Hoppas nu att jag kommer hem. Ska kolla det sista på Måndag så då bokar vi nog. I wanna! Ikväll ska jag som sagt ut med Lucie och hennes kompisar. Det var tydligen någon som fyllde år också. Lucie ska ringa mig senare så ska vi planera lite... Jag är dock lite nervös.. Känner ingen alls, knappt Lucie. Men med lite vin på det så! Har precis käkat lite pannkakor, mega gott, är mätt som ett hus.

Nu ska jag duscha och städa upp lite i lägenheten.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0