NYHETER OM SATC - THE MOVIE!

Okej, jag varnar er nu, ni som inte vill veta vad som händer i filmen Sex and the City, LÄS INTE VIDARE! Och hallå, jag varnar er nu... Om ni inte vill veta, LÄS INTE DETTA INLÄGG!

image648


Okej, jag har hemligheter att avslöja:

- Charlotte är gravid
- Carrie och Big letar hus
- En av tjejerna har för länge sedan blivit våldtagen när hon var ung, födde ett barn, som nu kommer tillbaka, man tror att det är Miranda eftersom filmteamet letat länge efter en ung RÖDHÅRIG tjej till filmen
- En av de fyra tjejerna dör


Okej... Om det sista av dessa påståenden är sant vill jag inte ens se filmen.. Jag kommer faktiskt inte klara det. Hoppas att det är något dåligt rykte!!! Läste det i tidningen GRAZIA.

Nu blev jag lite deppig...
KISSES

Kommentarer
Postat av: diiddi

Neej gud va hemskt. ngn kan ju inte dö!!

2007-09-27 @ 21:03:39
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: Karoline

okej, om vi tänker efter, så borde det var samantha som dör pga cancern och sådär :O men det kan lika bra eliminera henne från dödslistan. hmm...

2007-09-27 @ 22:20:25
URL: http://fliniskarolinis.blogg.se
Postat av: Caroline

Usch nu hoppas jag verkligen att du har fel, bara för att de vore ju faktiskt väldigt tragiskt om någon av dem skulle dö :/ förstör ju allt...
Ha en bra helg! :)

2007-09-28 @ 10:09:49
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: carro

Meeen Sofieee! SÅ här kan du ju inte göra! Klart man måste läsa vidare när du skriver så men jag ville ju fan itne veta att en av dom dööööör! Jag pallar inte! Åååh! När släpps den? Måste se dne tillsammans med lite chirre o vin! :) ringer sen, pusspuss :)

2007-09-28 @ 11:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0