Min familj är CP

Inte du mamma lilla...

Min pappa ringde precis och yrade rättsåjävla länge och lät mig snacka med hela hans arbetargäng, de hade kommit på en brilliant idé; alla sex skulle åka hit och bo hos mig och andy och se en match!? JAAA PAPPA, gör det! Skitskoj, bajshuvud. Hahahahaha. Sen ringde jag min brossa som brukar hålla koll, då känner han inte igen sin systers röst och allt han gör är skriker; Veeeem eeeääääär deeeet? Jag är påååååeee feeaaaaeeest!

OKEJ!
Det manliga könet i familjen Richter, SKÄRP ER.

Nu, kan jag SNÄLLA få se klart min film?
Sen ska jag sova.
Och Issa, i miss u to.
KISSES


Kommentarer
Postat av: Andy

Moget!

Du vet inte vad CP betyder, det märks!

2010-03-17 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0