Match och LaMama

Andy var skadad idag så han var på bänken och spelade ej. Wigan spelade dock sjukt bra, över förväntan och förtjänade verkligen inte att förlora! Oavgjort hade varit rättvist. Bråk blev det på läktaren också när Liverpool gjorde mål, satans huliganer.


Sen efter matchen åkte vi till vår gamla by, Standish till LaMama och åt sjukt god mat. Jätte räkor i vitlökssmör och grönsaker, mumsigt värre. Nu sitter vi hemma och dricker kaffe, mys. Ska jobba imorgon 11 - 17. Lite nervös men det kommer nog att gå bra.

Ska ha en grå polotröja som jag köpte idag och min kjol och pumps. :)
Saknar er där hemma.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) tror faktiskt det passar mig bäst eftersom det jag som har inrett varenda liten vrå:)

2007-09-29 @ 22:58:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: diiddi

Jo sant, han är ju ändå min första kärlek så det känns ju lite konstigt.. men ja det börjar faktiskt bara bli bättre och bättre. Men va roligt för dig. står du i kassan då??:) E du bra på engelska ? Skit kul för dig verkligen.

2007-09-30 @ 13:17:28
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: carro

Det går säkert jättebra :) o även om det inte gjorde dte idag så kommer du bli gryymme på att sälja gucci, det vet jag ;) saknar dig!

2007-09-30 @ 15:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0