Massa barer, drinkar och drinkar...

Mår inte helt okej idag. Men hade jätte skoj igår. Jag Lucie o Vicky delade en vin här, sen gick vi till Dukes 92' och delade en vin där, sen gick vi till Revolution och Loaf, sen blev det Birdcage! Fyllemat och sen taxi hem! Hade verkligen skoj! Här kommer lite bildbevis på det;

image635
At Dukes 92'
image636
Vicky, Lucie och jag
image637
Självklart en toalettbild!
image638
Lucie kramar ihjääääl mig!
image639
Söta.
image640
Wiiiii!

Ja, den trevlig kväll helt enkelt..
Och någon är dum i huvudet idag.

Fick ett jätte gulligt sms från Anna inatt;
One for us girls!
I look at my friends
then I look at me
without my buddies
where would I be?
My friends
My sisters
My shadows
My world,
Where would I be
without the girls?
Giggles and tears,
smiles and laughs
Late night text and
photographs.
We'll be there together until our last day,
best girlies forever, just wont fade away!

Söt söt dikt. Och mkt sann. Älskar mina tjejer mest i hela världen!
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0