Lite shopping md Alexandra

image601
The hottie "Swedish girl"
image602
Nästan ett Sex and The City Umbrella, men endast 3 pund!
image603
Alex har missförstått det här med oversize, men vi säger ingenting till henne...
image604
Jag nöjde mig med en tröja och ett par gråa overknee strumpor.

Alex shoppade glatt vidare, skor, bh's, trosor, strumpor, umbrella och en plånbok. Hon är för söt. Shoppingen fortsätter imorgon.. YEAH BABY, YEAH.

Blev inget Hilton idag, vi är fööör trötta och Andy vill mysa med oss i soffan, så vi hängde på det förslaget. :) More to come tomorrow. Då anländer Daniel + Vän.

KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

detta är tortyyyyr! jag vill också med! imorgon när ni kommer till hilton sitter jag där med min mojito, full som ett ägg, precis som det ska va. ;)

2007-09-13 @ 22:23:24
Postat av: Issa

ville bara säga att jag saknar och tänker på dig hjärtat! Pusspusspuss

2007-09-14 @ 20:09:27
Postat av: Anonym

hej soppan !!
Så fin du var i sin nya tunika. :D
Ha en trevlig helg !!
kram

2007-09-14 @ 20:12:25
Postat av: Caroline

Åh man vill ju bara åka till manne och shoppa när man ser hur mycket du hittar, och speciellt för dem priserna! :D trevlig helg! kramar

2007-09-15 @ 12:42:23
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: carro

skriv ngt nytt va polaaarn!

2007-09-15 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0