I Manne igen

Lagt ut lite bilder på Facebook; http://www.facebook.com/album.php?aid=51902&l=fc8be&id=884145384


Är "hemma" i Manne igen, helt själv. Självklart massa problem med tåg och skit på vägen, jag har sån otur!! 30 min försenat och massa byten av tåg när jag skulle ta ett snabbdirekt tåg till Kastrup. TACK SJ! Så nu sitter jag här helt själv, men imorgon joinar Alexandra. Ska bli såååå skoj! Shopping och drinkar! Och lite fotboll också. Nice. Ska ner och handla räkor och wok sen, ska wokka lite, med nudlar till. MUMS.

Måste lägga ut nån bild här sen Fredagen också;

image597
Carolina och jag
image598
Carolina, Tessan, Stepheanne och jag i dimman
image599
Jag, John och Emelie

Nej, nu ska jag ner till affären och handla lite mat till ikväll!
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0