HJÄLP MIG, JAG DÖR NU!!!!

Jag får snart en ångest attackl HJÄLP MIG NÅGON! Sitter här hemma själv och klockan tre ska jag på en arbetsintervju på Flannels! Det är helt sjukt... Jag måste ha det jobbet! Sjuuuka kläder där, och skor och väskor! Snälla gud och alla andra, håll tummarna för mig! Jag är så nervös, ska in i duschen nu sen kommer den STORA frågan, VAD SKA JAG HA PÅ MIG!?!?!?!?!?!

Usch... Jag måste klara det...

Chefen verkade ändån cool;
"Hi Sofie, this is Costa, as in Costa Brava!"

Haha. Och fy fan, nej detta klarar jag fint, right??

WISH ME LUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till! Detta fixar du!

2007-09-24 @ 14:18:34
Postat av: diddi

Håller tummarna :D

2007-09-24 @ 16:32:43
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0