Gimme gimme more

Hello and good morning!

Usch vad jag är uppe tidigt idag, bara för jag är nervös att arbetare ska komma hit i veckan och fixa nåt i köket. Vet inte vilken dag de kommer eller nånting. Funderar på sängen igen och lite SATC eller Vänner. Ska skriva ut lite tågtider bara sen lite foton som jag tänkte ha på väggen. Imorgon vid denna tiden sitter jag på flygplatsen! Wiii. Hoppas nu Andy får ledigt i helgen, håll tummarna! Såg en skräckis igår som handlade om ett gäng som åkte till en Ö så fanns där massa massa galna hundar som typ åt upp dem, sjukt kasst slut annars var den helt ok. "The Breed". Sitter och äter mina Kellogs special K. Ska ut på stan senare och handla hem lite grejer. Ska ta med min stora väska hem eftersom jag ska ta med mig vinterkläder och skor hit igen.

Nej, skriva ut lite skit sen sängen och SATC.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0