all by myself, dont wanna be, all by myself..

Har badat, fixat, bäddat och så till Alexandra och börjat packa upp min mega resväska med vinterkläder, ska bara få plats med allt också. Har kastat in en tunna tvätt och precis ätit mega god mat. Gillar och vara själv ibland, men inte på kvällen/natten. Kom och rädda mig! Hatar verkligen det, Andy skulle komma hem inatt men det ändrades innan matchen så han kommer imorgon bitti istället. Jobbigt... En hel natt själv, i hate it. Men imorgon plingar Alex på dörren och då blir det shopping och fika på stan och sen cocktails på kvällen, aldrig fel. Längtar verkligen. Och Fanny, du ska boka en resa hit darling. Hade varit såå skoj ju.

En titt på mina kockkunskaper;
image600
Mkt smakfullt.

Nej, massor med Vänner nu! I love it.
Och förresten, i Sex and The City filmen ska Jennifer Hudson vara Carries assistent, COOLT.
Jennifer Hudson som Carries assistent. FOTO: Stella
"Den före idol-deltagaren Jennifer Hudson har fått en roll i Sex and the City: The Movie"

KISSES


Kommentarer
Postat av: carro

Hej grisen! Nu är nog Alex framme, annars är hon det snart iaf. Jag är sååå avis! Vill också till Manne! Idag har jag o jonne varit o tränat, sen hängde jag med honom o bamse ner på stan o tog en lunch. Gottis. Så nu är jag tillbaka i toffelspåret igen när min bubbe (duuu) har lämnat mig! Men du måste komma hem snart igen. Faktiskt! Igår var jag o Jonne o såg 28 veckor senare. Jag såg kanske 10-13 minuter av hela fiilmen sen höll jag på o vajsa på min av rädsla så jag virade min halsduk om huvudet och försökte sova.. tråkigt. :( Hoppas ni får skitkul!! Hälsa Alex, Andy o alla!! Puss älskling!!

2007-09-13 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0