Varit igång hela dagen

image701

Vid lite över elva kom Lucie och hämntade mig nedanför. Så stack vi till Picadelly station och köpte en tågbiljett till henne, hon ska ju till London och se Spice Girls! ;) Sen lämnade vi hennes syster Faye på flygplatsen, hon skulle till DK och hälsa på sin fotbollskille! Sen när vi äntligen kom till Trafford Centre var det rätt smockat med folk, höstlov här nu! Hittade en jätte fin svart rock på H&M som jag tror jag ska köpa, ska kolla runt lite på Söndag med Andys söta kusiner också bara. GLÖM EJ; på Söndag drar vi tillbaka klockan en timme, eller ja, Lördag natt. Iallafall så hittade jag inte så mkt att shoppa... Hittade en klänning på Topshop som jag inte vet om jag ska behålla eller inte... Ni måste säga vad ni tycker... Om inte att lysa upp vintermörker så kanske den passar bra till en nice bränna på sommaren??? Jag vill ha lite åsikter, okeeey? Ni vet hur velig jag är. Snart kommer Jenna över för en SATC - night! Imorgon är det jobb som gäller!

Här kommer mina köp (förutom ett vitt linne från H&M som jag inte fick nån bra bild på);
image702

Lite åsikter om klänningen tack!

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

egentligen tycker jag att det är en sommarklänning. men med svarta pumps, snyggt stort halsband kanske strass i svart? o en fin kappa ovanpå så kan det bli nice nu i höst med :) love u

2007-10-26 @ 19:17:05
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Cassandra

riktigt fin klänning gumman. :D

2007-10-26 @ 19:36:40
URL: http://caassie.blogg.se
Postat av: mathilda

jag tycker du ska behålla den. den var riktigt snygg. använder du den inte nu i vinter/höst så perfekt i sommar.

2007-10-26 @ 20:31:59
Postat av: Malin

Ja, klänningen var fin. Men den känns mer som en sommarklänning..

Du passar säkert fint i färgen, speciellt till din fina hårfärg! Men jag vet inte om jag hade köpt något annat. Ah, vaffan, du jobbar ju och tjänar pengar, så vaffan !! Unna dig darling =)

Ha en trevlig helg!

Ps. Jag läser din blogg dagligen och den är jättebra, fortsätt!!! Ds.

2007-10-26 @ 23:16:05
Postat av: dannjella

skkiiiiiit snygg soppan! du ser ut som en drottning i allt! :D

2007-10-27 @ 05:55:00
Postat av: emma

behåll den, den är fin på sommaren

2007-10-27 @ 10:39:49
Postat av: Michaela

Vi längtar också till torsdag =) Det ska bli super mysigt. Vi har saknat er länge nog. Kul att du fick ledigt gumman, fre och lörd. Puss puss

2007-10-28 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0