Saturday, work all day

Hard work work.

Neej det var inte så jobbigt idag, sålde t.o.m en tröja värd tvåtusen svenska kronor. WOW, jag fick två pund av det. Haha. Men men.. Det går frammåt iallafall. Nu sitter självklart killarna och spelar xbox och jag dricker redbullvodka, after work, som man säger här i englandet ;) Jobbig jävla kund som kom in klockan sex och var kvar när jag gick halv sju!!! Så oförskämt, bara för de har pengar tror de att de kan ändra öppetiderna. ÖHHH.

Alex, äntligen kan man ha lite kontakt med dig!! Var på tiden du skaffa internet.
Anonym, skoj att du gillar min blogg! Skriva är typ min terapi, så det är bara och läsa vidare!

Och nu, lite foton från igår;
EGOGIRL
  

Idag hade jag svart pennkjol från H&M och en svart kofta, samt svarta strumpbyxor och svarta skor. The black lady helt enkelt. Idag fick jag två kommentarer; att jag hade "baby-eyes" och att jag var lik Sadie Frost, eller ja typ.
Sadie Frost-SPX-013867.jpg
Sadie är hon i mitten. Liknar jag henne???

Nej nu ska jag vara social, ska bara kolla min facebook ;) Hehe.
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

baaby jag är i skåne 10-12!!! då hinner vi ses på fredagen väl? vilken tid kommer du? loooooove o saknar

2007-10-06 @ 22:11:36
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: alex

yes gumman jag åker nog inte förens på kvälllen!!! wiii då ses vi! saknar dig väldigt mkt love

2007-10-07 @ 10:22:41
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: diiddi

ojoj det går ju bra för dig nu ;)

2007-10-07 @ 17:32:45
URL: http://www.dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0