Nu är vi båda glada!

Jag är glad för att jag har hittat skor och byxor (+ två linnen från topshop och en svart cardigan och lösnaglar), altså jag är glad pga av shopping. Och Andypandy min duktiga man är glad för att han kom med i landslaget. Det betyder dock att jag kommer vara ensam jätte mkt eftersom de ska spela två macher, men det betyder också att jag kommer hem den 12 - 15! Så alla är nöjda och glada.

Ska åka och handla snart, imorgon kommer Bamse, men jag jobbar, sen kommer Ted och Gill på Torsdag, jag är ledig tor - fre. Jobbar dock helgen. Men men. BY THE WAY, så har ett sugmärke mysteriskt dykt upp på min hals!!! Inte helt lugnt och se ut som en fjortis på Flannels;

image653
Hot or not? Haha.
image654
Nu ska jag fixa till Fanny, PB!!!

KISSES

Kommentarer
Postat av: diiddi

Haha sugmärke osså :P

2007-10-02 @ 20:51:33
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: Emsiiii

Åhhh GRATTA ANDYPANDY med en stoooor Kram!!! Fan va duktig han är allså......
Men daaaau, suckmark, give me a break!!! hahaha BÖNNER!
Lääääängtar tills du kommer hem söta, tjoho!
Imorgon ska jag hänga i Cph HELA DAGEN! Sååååå nice ;-)
Natti

2007-10-03 @ 01:04:24
Postat av: carro

tänkte se om jga kunde ringa dig nu men du jobbar ju :/ och imorgon jobbar jag.. på IS! :D men sen tror jag att jag är ledig på fredag o det var ju du med så jag ringer kanske då. baaah vi har inte pratat år tioootuuuusen ååååår! :( Puss, älskar dig mest! Ps. önska mig lycka till imorgon ;)

2007-10-03 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0