Nice dag på jobb

image705

Jag har faktiskt haft en bra och rolig dag på jobbet idag. Både min chef och affärens chef har varit på bra humör, skrattat och skojat och det har varit och göra nästan hela tiden. Sålde en DVF kjol och ett par Gucci skor idag, helt okej, glad att jag sålde nåt alls, har varit rätt lite folk för en Lördag! Iallafall så fick jag dessutom sluta en timme tidigare!! Så nice!!! Jenna och JP skulle ut och äta med ett annat par idag så bjöd de med mig och Andreas, så vi ska förmodligen med dem. Äta och dricka gott, kan aldrig slå fel eller hur? Perfekt Lördag må jag säää. (måste slänga in lite skånska när jag skriver, saknar ju att prata svenska om dagarna) haha. Imorgon kommer våra kära söta gäster hit, då ska vi ut och göra stan osäker :) Shoppiiiing! I love it. Ska inte dricka för mkt idag... I'll try!

Nej, ska in i duschen, försöka få tag på Andy och sen bara njuuuta av Lördagen i all sin ära.
Vad ska ni göra ikväll?

Åh vet ni vad Jenna sa till mig igår??? "Puss puss hej" Haha, en kompis hade lärt henne svenska, såå coolt. Jag bara "Whaaat did u just say!?" Lärde alla på jobb idag och säga Puss Puss Hej också. Jag blir ju förövrigt kallad IKEA på jobb! Hahaha. That's life, beeing swedish!

KISSES eller pusspuss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0