Nice and bad day

Kom till jobbet, mega nervös för att bli granskad av the big boss bitch.... Hon kom in, hälsade, och höll ett öga på mig de närmaste timmarna. Jag försökte att ha något att göra at all times... Det gick bra, hon var nöjd med mig enligt Ying. Fick springa ett ärende till posten med massa paket och när jag kom tillbaka var det tydligen kris på Outleten by Flannels... Så jag fick hoppa in i en taxi och dra dit till outleten, allt var 50% eller mer... Blev kär i ett par Miu miu stövletter.... Men de var för tajta över smalbenen, annars hade jag lätt köpt dem, fast de var mega dyra trots rabatten. Hängde med världens bög i nån timme (som by the way hade biljetter till Spice Girls och skulle förfölja dem till hundra procent, i am not kidding) sen vid sex slutade jag. Visste knappt vart jag var, men hittade ett tåg som jag hoppade på och hoppade av vid Hilton och gick hem. Eller ja, till HAHA bar och mötte upp Andreas och några vänner, tog en mkt god redbullvodka och slappnade av, äntligen 3 dagars ledighet! YES!!!

Gick och hämtade takeaway från GBK och glodde matchen, JP och hans flickvän Jenna och en annan kompis till dem kom över för matchen. Slutade med att JP, Andy och han andra killen stack och spelade fotboll (inte andy då han kollade bara). Och jag och Jenna var själva kvar. Så vi bestämde oss för att gå ner till HAHA och dela en vinare, och det gjorde vi, jätte trevlig tjej, verkligen. Satt och snacka skit och skrattade och hade oss. Sen kom Andy och joinade oss för det sista vinglaset. Nu ligger han i sängen och glor teve och jag ska också krypa ner.

Saknar mina vänner hemma, och min familj såklart.
Imorgon är jag ledig, mega sovmorgon har jag och Andy bestämt!

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

vilket storstadsliv du lever baby, taxi hit o modemärken dit. drinkar o lyx låter nice. vill leva det med dig !!

2007-10-24 @ 14:16:31
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: alex

jag tänker göra en maaaassa dumheter tills du kommer hem o bor med mig o tar hand om mig!!! du & jag varje dag :)

2007-10-24 @ 16:43:26
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: carro

Jag ringde dig nyss babe men du svarade iiinte! Varken hemma eller på din swedish mobil! :( dum.. sitter o lyssnar på "releeeeease me!" :) Miss you babe, puuuuuuss!

2007-10-24 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0