My dream is to fly



MY DREAM IS TO FLY, OVER THE RAINBOW, SO HIGH

Åh tänk så hade jag bara kunnat flyga hem när jag ville och krama min mammis och pappis, tetas lite med min bror, fikat med mina flickor och sovit i min säng. Sen på nolltid hade jag kunnat flyga tillbaka hit när jag ville. Andy åkte imorse... Kommer sakna honom mega mkt, speciellt när jag kommer vara själv om nätterna. Buhu. Tacka gud att jag iallafall ska hem över helgen. Varför tog jag ett jobb innan detta? Jag hade kunnat vara hemma i två hela veckor... Blöö. Men jag kommer hem den 17 dec, hemma några dagar, NY med Carro, sen Nyår hemma. Så det blir ferre. Iallafall så åker Bamse snart också hem, om nån timme. Sen är jag TOTALT SJÄLV. Blä igen. Men jag jobbar imorgon och Torsdag så hoppas dagarna går snabbt, i hope i hope.

Saknar redan min baby, men han är borta för att tjäna sitt land, precis som en soldat back in the old days. Haha.

Nej nu ska jag in i duschen faktiskt. Sen kanske ut och gå en sväng?
KISSES

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad skönt det låter med en höstpromenad =)Det får du och jag göra när vi kommer till er. Längtar! Puss

2007-10-09 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0