JUST ANOTHER DAY

Hemma från jobb med en jävla huvudvärk..

Trots två par nya skor som jag bytade några gånger under dagen så blöder mina fötter... Jag kommer döö. Hade jag varit heltid hade jag varit död! DEAD som man säger på engelska! Vi hade en stjärna på besök i affären idag, jag tyckte jag kände igen honom när han kom in, och så rätt hade jag, Manchester United spelare Wes Brown;

image655

Nu är BAMSE THE MAN här och vi ska ner på Wings och käka nu. Sååå hungrig jag är, heeelt sjukt. KRÄNGA! Haha.
Och nu skulle jag vilja säga några rader till min bästa vän Caroline;
Lycka till imorgon min älskling, jag saknar diig. Länge sen ju!
TiiioTuuusen ååår, på en pytteliten bostadsyta! Haha.
LOVE YOU, du kommer få jobbet bara så du vet!

Nej, give me some food got dammit.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0