Jag hatar alla dumma flygplan!

Vaknade rätt tidigt och har bara legat och tittat på dörren och väntat på att Andreas ska stampa in... Så ringer han och säger att flyget är inställt, så han och de andra killarna som ska hit fick ta in på hotell bara för att ha någonstans att vara, och nästa flyg går halv fem... Jag saknar honom, men han lovade massor med mys och en go film när han kommer hem.. Så ännu en dag helt jävla själv. Börjar bli riktigt trött på det nu faktiskt. Och igår blev det bara 1 - 1. Dåååligt. Ska käka lite frukost nu, bagels med philadelphia ost och skinka, mkt gott! Sen ska jag laga andys favoriträtt ikväll, kött, pommes och sallad. Jaha... Vad ska jag göra idag då? Förslag?

Och Tilda, hoppas du mår bättre!! Pussar

image686
Looking out the window...

KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du berätta hur man lägger in en header? skulle bli jätte tacksam :) ha en bra dag!

2007-10-18 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0