I am losing my way

Har precis avnjutit ett skönt bad, ska ut och gå i det fina vädret nu, köpa hem lite mat till ikväll, det blir strimlad kycklingfilé i en krämig sås med bacon och svamp, serverat med pasta! Tänkte ta en kaffe på Starbucks på vägen också, kanske in om primark? Se om de har fått in något nytt. Ah en mysig promenad, sen ska jag dammsuga lite, har precis slängt in en tvätt och så! Jag är så himla bra vettni! ;)

Är rätt kär i denna sång by Justin;

It is breaking me down
No more friend around...
And my dreams fall down...
Is anybody out there?

Can anybody out there hear me?
'Cause I can't seem to hear myself
Can anybody out there see me?
'Cause I can't seem to see myself...
There's gotta be a heaven somewhere
Can you save me from this hell?
Can anybody out there feel me?
'Cause I can't seem to feel myself


Nej lite kläder på mig nu och mina kära uggs, solbrillor, sen är jag redo!
Önskar bara jag hade någon att gå ut och gå med...
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0