Clean and colour..

Tydligen inte bara jag som städar idag, två män står på vår balkong just nu och tvättar fönsterna. Sammanträffande! Tur att vi har gardinerna för, jag har en tendens och springa runt lite hur jag vill här hemma. Har färgat mitt hår nu, vet inte hur det blev, sitter med vått hår och en handduk i håret. Har städat köket och toaletterna, ska dammsuga och bädda rent och lite så också, Andy är hemma om en halvtimme så vi kanske ska ut och luncha eller nåt, kanske ta en kaffe. Det får bli min paus i städandet. Jag gick in på ASOS.com by the way... Jag blev så kär i SEX hela saker;

image698
Fint va???

Åh jag vill ha lön! Men neeej, måste vänta till nästa månad tack vare bajsbanken här i england. Men jag ska ändån inte ha mer skit, ska vänta till NY! Då är det shopping kan ni tro, eller hur Cajjo?? ;)

Bästa låten just nu; Fergie - Clumsy
You got me trippin, stumbling, flippin, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
You got me slippin, tumbling, sinking, fumbling
Clumsy cuz I'm fallin in love
So in love with you


KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

HUR blev ditt hår love?

2007-10-25 @ 19:58:08
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0