Another Super Sunday?

Japp, stack ju ut en sväng igår, hade några goda drinkar och snacka skit med tjejerna. Var hemma strax över tolvslaget, så jag mådde bra idag, lite trött bara. Sålde tre saker idag med, three is my thing ;) En klänning från D&G som jag visar bild på, en Gucci plånbok och ett par Galliano jeans. Fick ledigt den 12 nov så då drar jag till Sverige, om det blir Stockholm eller Helsingborg vet jag inte ännu! Hoppas på stockholm först. Men vi får väl se. Ledig och fri är jag iallafall. Em, nu ska jag äta pizza och vara allmänt söndagsfet! Gossa lite med min nalle också kanske?

image694
Don't u just love it?

KISSES

Like Erin says; See you laaater Slaaaaaaaaamppaaa!

Kommentarer
Postat av: alex

haha vi åt en hemmalagad 4-rätters hos adams brors tjej ! hon fyllde år... kommer du till sthlm baby? då måste vi ju gå ut tycker jag hihihi. love u

2007-10-21 @ 21:11:28
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0