Underbara helsingborg

Vaknade seeent, mkt skönt. Älskar att sova länge. Åt lite frulle och snacka med farsan lite. Sen stack jag och solade sen till systemet och köpte hem massor med vin, ska ta med en till Lund idag till Jessica, ska bli mys. Imorgon är det ferre dock. Ska lulla med Caroline i affärer, luncha och sen är det utgång på kvällen med hela tjejligan, ska bli så skoj!!! Nu ska jag bege mig till Siw och försöka få håret ljusare, BIG EXPIRIMENTOOO!! Kommer väl se ut som en tupp när jag lämnar, mitt hår fattar aldrig vilken färg jag är efter! Men hoppas det fattar idag...

Sån här färg på håret vill jag uppnå;


Lite guldbrunt sådär. Mkt fint enligt mitt tycke!

Älskar att vara hemma, vill inte tillbaka till en ensam lägenhet på Fredag...

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

baby baby i love uuu. blev håret bra??? Puss

2007-11-14 @ 21:08:20
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0