TIME AFTER TIME


Tiden går så snabbt, snart är det NY som gäller. Tycker tiden går snabbt i övrigt också. Bara flyger förbi. Man hinner knappt stanna upp och njuta av sällskap och nöjen för allt går undan så fort. Känns som om jag hann träffa Michaela i fem minuter och hon har varit här tor - sön. Känns som om det var igår jag flyttade hit och nu har jag bott här i flera månader. Som sagt, tíden flyger iväg...

Idag gick det bra på jobbet. Sålde en klänning, en jumper, ett par skor och ett par handskar. Rättså nöjd faktiskt. Sålde denna jumper från Joseph;
image731
Tomorrow is me and Jenna going to hit the gym! YES, no more wine and snacks for us (not tomorrow anyway), this is the path to the healthy and good life we're gonna live. Haha, see how long that last, but it is worth a try! Right Jenna?

Nu ska jag glo skjutfilmer med björn och andy. Jätte skoj faktiskt. Imorgon är det jobb från 12 - 16. Helt ok timmar. Hörs då.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag saknar dig redan gumman och jag håller med dig om att tiden går fort. Tiden rusade iväg i Manne men den tid jag fick med dig och din grabb var mysig. Kul att få lite självförtroende i engelska också ;-). haha som jag babblade med Jenna och jag förstod henne, helt otroligt. Jenna är jätte söt och trevlig. Jag tycker det är super skoj att du har hittat en så bra tjej att gymma och snacka skit med =). Nu sitter jag på jobb och jag antar att ni tre sover som stockar. Ha det så skoj med grabbarna. Ge den största kramen till Björn. Puss puss (L)

2007-11-05 @ 10:09:01
Postat av: sofie

Hej Mikie! Nu är jag uppe och ska snart dra till jobbet, skulle egentligen bara jobbar 12 - 16 idag men blev inringd 11 - 18 för Louise var sjuk. Så typiskt! Hinner jag inte ens säga hejdå till Andys päron och paret Waldh. Men men... Hörs senare söt. Puss!

2007-11-05 @ 10:44:56
URL: http://soppan.blogg.se
Postat av: Mathilda

BABY!
Det ser underbart ut. Cosmos är ju aldrig fel. & ta 2 för 1...
HALLELUJA ;)
Härligt också med NYC... GAAAHHHH så härligt.
SATC i vårt hjärta ,låt oss besjunga det nu... Njut av det.
Om det inte varit sån osis m Sessans knä o min röst skulle jag kommit hem imorse därifrån. osis värre :(
Men om ni uppdaterar lite från staterna så är man ju med ändå... katjing*
Sötnos, så mysigt att du snart kommer hem igen. Linen told me all about it, jag
är inbokad totalt tro mig ;)
All kärlek o tack för skojigt läsande!
Puss & Kram Mathilda

2007-11-05 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0